هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

فلش مموری تبلیغاتی کسب و کار شما را به سطح بالاتری ارتقا می دهد و باعث دیده شدن لوگوی برند شما در طولانی مدت خواهد شد.

استفاده از فلش تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی مدرن

این غیر قابل انکار است که در این جهان مدرن، طیف وسیعی از ابزارهای تکنولوژیکی برای آسانتر کردن زندگی مردم در دسترس هستند.

احتمالا یکی از مفیدترین آنها یک فلش مموری است که به طور معمول می تواند هر گونه سند یا فایل را در خود جای دهد یا ذخیره کند و به کاربران این امکان را می دهد فایل ها را به راحتی به هر جا که می خواهند انتقال دهند.

بر خلاف باور عمومی که تنها کاربری فلش ها را ذخیره سازی فایلها می دانند، بهتر است بدانید فلش مموری ها تنها برای رفع نیازهای تکنولوژیکی ما استفاده نمی شوند.

برای یک ذهن خلاق تجاری، آنها می توانند یک هدیه تبلیغاتی استراتژیک باشند که می توانند به عنوان یک راه عالی برای تبلیغات با بودجه کم نسبت به تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و روزنامه ای باشند.

در ابتدا با ظرفیت حافظه 128 مگابایتی عرضه شدند، نسخه های جدیدتر اما در ظرفیت های بیشتر با حافظه ای از 1 گیگابایت تا 256 گیگابایت در اندازه های کوچک در دسترس هستند.

 

 

 

مزایای استفاده از فلش مموری برای ارتقاء محصول، شرکت یا برند

1. آنها را می توان به راحتی سفارشی کرد

راه های مختلفی در مورد چگونگی استفاده از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی وجود دارد، به طوری که آنها را به راحت ترین و با ارزش ترین اقلام برای ارتقای شرکت یا نام تجاری تبدیل می کند.

به عنوان مثال، شرکت می تواند لوگوی خود را بر روی بدنه آن چاپ کند یا حتی آن را به یک طناب کتانی متصل کند که با تولیدات شرکت، سفارشی شده است.

چیزی که این ابزار را حتی خاص تر می کند توانایی آن در ذخیره اطلاعات است.

از این رو، حتی می توانید یک فایل Powerpoint تبلیغاتی را در مورد چشم انداز و مأموریت شرکت تهیه کنید و به همراه متون بازاریابی خود بر روی فلش مموری تبلیغاتی ذخیره کنید تا دریافت کنندگان به راحتی بتوانند آنها را مشاهده کنند.

2. طرح های بیشتری برای انتخاب وجود دارد

فلش مموری ها در مجموعه ای گسترده از اشکال، رنگ ها و مواد عرضه می شوند. به غیر از فلز، برخی از آنها از لاستیک ساخته می شوند که در برابر خراش، مقاوم و بادوام می باشند.

علاوه بر این، طیف وسیعی از گزینه ها از نظر میزان حافظه وجود دارند که این قطعه می تواند در خود جای دهد.

3. فشرده و جمع و جور بوده که می توان آن را به راحتی حمل کرد

از آنجا که فشرده است، به راحتی حمل می شود. کاربران می توانند آن را در جیب خود، کیف پول یا کیف دستی قرار داده و یا حتی از دسته کلید و یا یک بند، آویزان کنند.

علاوه بر این، به دلیل اینکه کاربران به راحتی می توانند آن را حمل کنند یا حتی کاربران می توانند به راحتی آن را به دیگران قرض دهند بسیاری از افراد از آنها استفاده می کنند.

 

 

 

4. ماندگار، بادوام و کاربردی

بهترین چیز در مورد این آیتم تبلیغاتی این است که از آن می توان برای چندین سال استفاده کرد، به این ترتیب باعث می شود که یک شرکت از این طریق تبلیغات طولانی مدت داشته باشد.

یک فلش مموری تبلیغاتی سفارشی می تواند یک تاثیر بهتر نسبت به یک هدیه تبلیغاتی استاندارد ایجاد کند. در مقایسه با سایر موارد، یک ابزار تبلیغاتی که کاربردی بودن آن هم ثابت شده است، کمتر احتمال دارد که مورد توجه قرار نگیرد، بیرون انداخته شده یا حتی فراموش شود.

برای مثال، تراکت های تبلیغاتی چیزی نیستند که فرد دریافت کننده آن را نگهداری کند. پس از خواندن محتویات آن می توانید به سادگی آن را دور بیاندازید و بعضی حتی از خواندن مطالب بر روی آنها نیز خودداری می کنند.

از سوی دیگر، یک ابزار ارزشمند با توجه به موارد استفاده آن اغلب نزد دریافت کنندگان باقی می ماند. البته، اگر کسی تصمیم به تبلیغ کسب و کار خود دارد، یک قاعده کلی در این زمینه وجود دارد که بهتر است از اقلامی استفاده کند که تاثیری پایدار بر مشتریان آینده اش داشته باشد.

هرچه بیشتر نام یک شرکت در ذهن مشتری باقی بماند، احتمال بیشتری وجود دارد که استراتژی تبلیغاتی شما ثمر بدهد.

فلش مموری تبلیغاتی سفارشی به عنوان یک هدیه تجاری رایگان، نه تنها قابلیت و نوآوری را عرضه می کنند بلکه باعث می شوند که شرکت وارد این بازی تبلیغاتی شود.

اطلاعات بیشتر در مورد فلش های تبلیغاتی کسب کنید و متوجه شوید که چرا ابزاری عالی برای استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی برای جذب و حفظ مشتریان در آینده محسوب می شوند.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : فلش مموری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت: 19:14

راه‌های زیادی برای جذب مشتریان هدف وجود دارد. یکی از موثرترین استراتژی‌های اثبات شده، دادن هدایای تبلیغاتی به مشتری‌های قدیمی و جدید است.

محصولات متعددی وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را برای این منظور انتخاب کرده و سفارش دهید. با توجه به تجربه موفق‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی، مشتری‌های آنها معمولا کالاهای پوشیدنی مانند تی‌شرت، کلاه یا حوله و حتی ساعت مچی را ترجیح می‌دهند.

شما همچنین می‌توانید محصولات کاربردی دیگر مانند:

ماگ، خودکار و تقویم و فلش مموری تبلیغاتی و غیره را انتخاب کنید. اما اگر محصولی می‌خواهید که نام یا برند شرکت‌تان دائما جلوی چشم باشد، به دنبال ساعت دیواری تبلیغاتی بروید.

 

 

چرا ساعت‌های تبلیغاتی

اولین دلیل اینکه ساعت بسیار مفید و کاربردی است و در هر مکانی، از خانه و دفتر کار گرفته تا حتی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شاید به نظر برسد که افراد خیلی به ساعت توجه نمی‌کنند، اما واقعیت این است که ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین ابزارها در هر فضا و یکی از وسایلی است که اغلب وقت به وقت چک می‌شود. به همین دلیل است که باید از ساعت به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

نگاه کردن دائمی به وسیله‌ای که نام یا برند شما بر روی آن چاپ شده است، به صورت ناخودآگاه وفاداری و حمایت از محصول شما را نشان می‌دهد.

به غیر از کاربردی بودن، ساعت دیواری تبلیغاتی شخصی‌سازی شده نسبتا ارزان تر از سایر کالاهای تبلیغاتی هستند. برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی، ساعت‌ها را به صورت عمده سفارش دهید و سپس نام و برند شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید.

مشتری‌هایی که ساعت‌های تبلیغاتی شرکت شما را دریافت می‌کنند، مطمئنا به خاطر این هدیه مفید و کاربردی قدردان شما خواهند بود.

دادن هدایای تبلیغاتی به طور کلی حسن نیت شما را نشان می‌دهد و به نوعی نشانه قدردانی شما از مشتری‌هایتان برای وفاداری به شماست. همچنین به صورت غیر مستقیم از مشتری‌های هدف می‌خواهید محصول شما را تست کنند.

تصور کنید مشتری‌های شما چقدر خوشحال می‌شوند وقتی در کنار برخورداری از خدمات خوب شما از هدیه باکیفیت‌تان نیز بهره‌مند شوند. گرفتن هدایای رایگان به مشتری‌ها باعث می‌شود آنها دوباره به خدمات شما رجوع کنند.

اینکار همچنین روشی برای تاییدیه محصول‌تان است، به این ترتیب دیگر نیازی به تبلیغات بیشتر نیز نخواهید داشت. مشتری‌هایتان با استفاده از کالاهای تبلیغاتی که شما به آنها داده‌اید، محصول یا خدمات شما را تبلیغ می‌کنند.

 

 

اسکار با سابقه طولانی در امر تبلیغات با انواع محصولات تبلیغاتی، هدایای شرکتی و موارد دیگر، کسب و کار شما را ارتقاء می‌دهد. موارد بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید برای ارتقاء کسب و کار خود از آنها استفاده کنید و لازم است بدانید که کدام یک از آنها برای کسب و کار شما مناسب هستند.

محصولات تبلیغاتی، ابزارهای تبلیغاتی مناسب کسب و کار شما هستند. با انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب با هزینه کم موفقیت های چشمگیری خواهید داشت.

یکی از بهترین نوع هدایای تبلیغاتی که می تواند به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و برند شما را تبلیغ کند ساعت دیواری تبلیغاتی می باشد. کسانی که این هدیه را دریافت می کنند اعتماد بیشتری به کسب و کار شما خواهند داشت.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : ساعت دیواری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:50

خبرنامه